עוד לקוחות מתלוננים על "קינג פון" ברשת

תלונות נוספות על "קינג פון" מרחבי הרשת

בדף זה אני ארכז לינקים מרחבי הרשת שבהם עוד לקוחות מאוכזבים מתלוננים על השירות שהם קיבלו בחנות "קינג פון".

אם גם אתה נתקלת בבעיה בשירות ב"קינג פון" או חנות אחרת הגב בתחתית העמוד או צור איתי קשר לפרסום הסיפור.

מתכוון לקנות סמארטפון?  שים לב !

  • החנות "קינג פון" בעצם שייכת ליבואן שנקרא סל. נאוו (cell now) יבוא ושיווק. מסתבר שיש חנויות רבות נוספות שמקבלות את המכשירים שלהם מהיבואן הזה, כלומר מקינג פון!
  • ה"אחריות" שחנויות אלו מספקות היא למעשה אחריות של "קינג פון" ובמידה ותיזקקו למימוש האחריות הם יפנו אותכם אל "קינג פון" !
  • לכן לפני שאתם קונים מכשיר טלפון / סמארטפון - התעקשו לדעת של איזה יבואן בדיוק האחריות!

לראייה, הנה סיפור שנשלח אלי במייל לגבי חנות "טופ סלולר":

לפני פחות משנה קניתי מכשיר מסוג "מוטורולה דיפיי" בסניף של טופ סלולר בקרית אונו. יומיים לפני תום האחריות המכשיר כבה ולא נדלק. הבאתי את המכשיר לחנות, אמרתי שהוא באחריות, אבל הם אמרו שהיא נגמרת עוד יומיים (מה שהרתיח אותי) ושלתקלה מסוג זה אין אחריות והם לא יכולים להפעיל אחריות יצרן/יבואן. למה? ככה. אפילו הסכמתי להשתתף בעלות תיקון חלקית אבל כנראה מכיוון שהם לא דואגים לחלקים אין להם כנראה אפשרות לתקן אותו.  כשביקשתי לדעת מי היבואן הם הפנו אותי ל-cell now ודרך זה הגעתי שמדובר ב"קינג פון". כשניסיתי לדבר איתם בחור אמר לי בעצבנות שהוא לא בקשר איתם, ניער אותי ואמר לי לפנות לטופ סלולר כי משם קניתי את המכשיר".

הבחור ששלח את המייל מתכוון לפתוח בלוג משלו וכמובן לתבוע את החנות בבית הדין לתביעות קטנות.

הנה עוד סיפורים של לקוחות לא מרוצים שמצאתי באינטרנט:

"מה שבטוח שלחנות זו לא אחזור לעולם"

קינג פון מתעללת בלקוחות (FACEBOOK)

"קינג פון" מתנערים מאחריות על גלקסי שהתפוצץ (פורום IANDROID)

"החנות הזו פשוט בושה" (פורום iandroid)

תגובה נזעמת על קינג פון בקרית ים (fxp)

"השירות הכי נוראי שקיבלתי בחיים" (אתר stips)

"קינג פון מפחידים אותי" (פורום iandroid)

(בעיקר) תלונות על "קינג פון" באתר "דפי זהב"


קיבלתי תלונה דומה לגבי חנות "ריל טיים":
"שמי XXXX.אותו סיפור כמו שלך מתרחש אצלי עכשיו מול ריל טיים. הם טוענים שהמכשיר נפל וזה מה שגרם לרכיב הפלאש להתקלקל."
המלצתי לבחור להגיש תביעה קטנה.

4 תגובות:

  1. לי קרה סיפור דומא, אפילו גרוע יותם ב"קינג פון".

    רכשתי מהם מכשיר סמסונג גלקסי 3, שכשהגעתי הבייתה התברר לי בוודאות שהוא אינו חדש. הקופסה הייתה מלוכלכת, הסוללה לא הייתה ארוזה בשקית ניילון, היו שערות של בעל חיים בתוך הקופסה ועוד..

    חזרתי מיד לחנות במטרה לוותר את העסקה עך הם התחמקו מאחריות וסירבו לבטל את העסקה בטענה כי שידרגתי את המכשיר לאנדרויד גירסה 4.2 והמכשיר לא מגיע עם גירסה זו (שכל בעל דעת יודע שזה לא נכון).

    כששאלתי אותם לגבי השערות, אמרו לי שיכול להיות שזה בכלל נפל לתאילנדי במפעל והם לא יכולים להיות אחראים על זה.

    חזרתי הבייתה והיות ואני נכה הסובל מכאבים רבים ויתרתי על תביעה ונשארתי עם המכשיר ששימש אותי עד לפני כשבועיים.

    בוקר אחד הוא הפסיק לעבוד לאחר ששמנו אותו בטעינת לילה. פניתי לחנות מתוך ידיעה שהם הולכים להתמק מאחריות ובתיקווה שלפחות לא יגרמו נזק נוסף למכשיר והפקדנו את המכשיר במעבדה.

    איך שנתנו לו את המכשיר ביד, מיד הוא התחיל הם התירוצים ונסיונות ההתחמקות. תחילה טען , מיד ללא שום בדיקה, כי המכשיר לא נדלק וזה אומר שנעשה בו שידרוג לא חוקי של הקושחה ובמקרה כזה אין אחריות. לאחר דין ודברים איתו, הוא התחיל לסרוק את המכשיר ועל בסיס שני סריטות קטנות הוא קבע שהמכשיר קיבל מכה חזקה ויתכן שהנזק כתוצאה מהמכה.

    אני "זרמתי" איתו והפקדתי את המכשיר במעבדה. לאחר מספר ימים הודיעו לי לבוא ולאסוף את המכשיר.

    מסתבר שהמכשיר סתם נלקח למעבדה ושהמכשיר לא נפתח ולא נבדק כלל. אבל זה לא מנע ממנו מלטעון שרכיבים קפצו מהמכשיר החוצה ושגם המכשיר סובל מקצר ועוד כהנה וכהנה מה שומבילים למסקנה המתבקשת שהאחריות אינה על החנות ובאדיבותו הפנה אותי למעבדת סמסונג הרשמית לתיקון התקלה וטען שזה במסגרת האחריות של היצרן.

    מפה לשם התברר שמדובר בתקלה נפוצה ושהרבה אנשים סובלים ממנה. אני מכין כתב תביעה בימים אלו.

    בזמן שאישתי הייתה בחנות היא נוכחה לראות מספר רב של התחמקויות מאחריות שקינג פון ביצעה וזה במספר דקות בלבד. ככל הנראה ישנם מספר גדול של לקוחות שסבלו מיחס מזלזל ושנתקעו עם מכשיר הרוס ומבלי שזכו לקבל את השירות המגיע להם על פי חוק.

    אוליי כדאי לאחד תביעות ולפנות ביחד באמצעות משרד עורכי דין לתביעה משותפת.

    השבמחק
  2. לי קרה סיפור דומא, אפילו גרוע יותם ב"קינג פון".

    רכשתי מהם מכשיר סמסונג גלקסי 3, שכשהגעתי הבייתה התברר לי בוודאות שהוא אינו חדש. הקופסה הייתה מלוכלכת, הסוללה לא הייתה ארוזה בשקית ניילון, היו שערות של בעל חיים בתוך הקופסה ועוד..

    חזרתי מיד לחנות במטרה לוותר את העסקה עך הם התחמקו מאחריות וסירבו לבטל את העסקה בטענה כי שידרגתי את המכשיר לאנדרויד גירסה 4.2 והמכשיר לא מגיע עם גירסה זו (שכל בעל דעת יודע שזה לא נכון).

    כששאלתי אותם לגבי השערות, אמרו לי שיכול להיות שזה בכלל נפל לתאילנדי במפעל והם לא יכולים להיות אחראים על זה.

    חזרתי הבייתה והיות ואני נכה הסובל מכאבים רבים ויתרתי על תביעה ונשארתי עם המכשיר ששימש אותי עד לפני כשבועיים.

    בוקר אחד הוא הפסיק לעבוד לאחר ששמנו אותו בטעינת לילה. פניתי לחנות מתוך ידיעה שהם הולכים להתמק מאחריות ובתיקווה שלפחות לא יגרמו נזק נוסף למכשיר והפקדנו את המכשיר במעבדה.

    איך שנתנו לו את המכשיר ביד, מיד הוא התחיל הם התירוצים ונסיונות ההתחמקות. תחילה טען , מיד ללא שום בדיקה, כי המכשיר לא נדלק וזה אומר שנעשה בו שידרוג לא חוקי של הקושחה ובמקרה כזה אין אחריות. לאחר דין ודברים איתו, הוא התחיל לסרוק את המכשיר ועל בסיס שני סריטות קטנות הוא קבע שהמכשיר קיבל מכה חזקה ויתכן שהנזק כתוצאה מהמכה.

    אני "זרמתי" איתו והפקדתי את המכשיר במעבדה. לאחר מספר ימים הודיעו לי לבוא ולאסוף את המכשיר.

    מסתבר שהמכשיר סתם נלקח למעבדה ושהמכשיר לא נפתח ולא נבדק כלל. אבל זה לא מנע ממנו מלטעון שרכיבים קפצו מהמכשיר החוצה ושגם המכשיר סובל מקצר ועוד כהנה וכהנה מה שומבילים למסקנה המתבקשת שהאחריות אינה על החנות ובאדיבותו הפנה אותי למעבדת סמסונג הרשמית לתיקון התקלה וטען שזה במסגרת האחריות של היצרן.

    מפה לשם התברר שמדובר בתקלה נפוצה ושהרבה אנשים סובלים ממנה. אני מכין כתב תביעה בימים אלו.

    בזמן שאישתי הייתה בחנות היא נוכחה לראות מספר רב של התחמקויות מאחריות שקינג פון ביצעה וזה במספר דקות בלבד. ככל הנראה ישנם מספר גדול של לקוחות שסבלו מיחס מזלזל ושנתקעו עם מכשיר הרוס ומבלי שזכו לקבל את השירות המגיע להם על פי חוק.

    אוליי כדאי לאחד תביעות ולפנות ביחד באמצעות משרד עורכי דין לתביעה משותפת.

    השבמחק
  3. http://www.fxp.co.il/showthread.php?t=12782510

    השבמחק
  4. שלום,
    קניתי מספר טלפונים במקום.
    המחיר תחרותי.
    השירות בלתי אפשרי!!
    המקצועיות עוד פחות!!
    מי שקונה כדאי שידע שמהרגע ששילם אין לאן לחזור.
    לא לבנות על אחריות. לא על שירות.
    שלחתי טלפון לתיקון. אחרי שבועיים קניתי אחר /חילופי
    הנה הפסדתי את ה"חסכון בקנייה"
    אחרי 3 חודשים הסבירו לי שאין מה לעשות
    אחרי 3 ימים תקנתי במקום אחר ובא לציון גואל
    הישמרו לכספכם!!

    השבמחק